Thankful

Utan mina fina vänner och min syster så vet jag inte vart jag hade funnit styrka just nu. Är så otroligt tacksam att det finns människor som kan få mig att skratta sådär mycket att jag får ont i magen när jag egentligen bara vill stänga in mig. Ingen kommer förstå hur tacksam jag är över att få spendera nästan hela min vakna tid med mina allra bästa vänner just nu. Jag kan fortfarande inte förstå vad jag har gjort för att förtjäna att få ha såhär fina vänner, mina bästa tjejer. 
Även när jag är helt förstörd och så jävla sårad så får ni mig alltid att må bättre. Vet inte vad jag ska göra för att kunna tacka er. Ni är helt otroliga! 
Och jag vet att jag kommer klara mig igenom det här. Jag ler ju redan igen och allting börjar äntligen falla på plats och kännas lite bättre. Att le och skratta sådär mycket, på riktigt, det är den bästa känslan. 
But even if the stars and moon collide
I never want you back into my life
You can take your words and all your lies
Oh oh oh I really don't care
 
Jag tänker aldrig bli sårad av dig igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0