Planerna

Ett nytt år. 2014, jag är så redo för dig.
Det här året kommer att bli så otroligt bra. Det måste bli det. 
En av mina bästavänner ska bli mamma och jag ska bli gudmor. Jag ska åka på studentkryssning med mina bästavänner. Jag se Miley Cyrus live. Syster och jag ska åka på en Londonweekend i vår. Studentveckan och studenten är nog det bästa det här året, fyfan va härligt. Jag SKA se 1D live igen, jag måste. Förhoppningsvis en utlandsresa med tjejerna i sommar. Flytten till fina underbara London, ÄNTLIGEN. Kan inte fatta att jag går ut skolan i år och att jag sedan ska flytta till England, kan inte förstå det. Och säkert en massa mer saker som kommer hända. 
2013 har varit mitt bästa år genom tiderna, så 2014 snälla se till och var lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0