Gråter nu.

Kan inte inte släppa det. Det enda jag vill är att starta dagen med att ta upp luren på hotelltelefonen och ringa runt till alla rum och säga att vi ska gå till stranden. Gå till stranden tillsammans, ta våra vanliga solstolar som solstolsgubben paxat åt oss som varje dag. Ligga där och skratta tillsammans och sedan återberätta allt som hände kvällen innan medans vi ligger i havet och badar. Beställa in lunch till solstolarna, tränga ihop oss alla på dom som har stolar i skuggan och äta våra mackor. Gå hem och duscha och ta en powernap. Höra hur trött alla är på att 207 rummet alltid är sena när vi ska ut och käka middag. Välja restaurang, skita i vad dom serverar för mat, bara dom har wifi. Sedan köpa alkohol och stressförfesta medans vi fixar oss. Bli arg över att jag inte har några kläder att ha på mig. Leta runt i Emmas resväska. Sitta på 101 balkongen och förfesta, höra Kevin komma över och fråga när vi ska till bargatan. Knäppa massa kort med hela gänget när vi står på taket. Höra restaurangjobbarna nedanför skrika på oss för att vi inte får vara på taket. Bli lite för full och gå till bargatan. Beställa in massor av blåbärsshots. Se Ida dansa crazydance på Alexander bar. Sedan gå till el corazon och beställa in en bricka med piggelinshots och stå kvar där ett tag bara för att det blåser där. Vill gå till grabbarna grus och dansa alldeles för mycket. Vill gå hem sent på natten/tidigt på morgonen, ta ett nattdopp i havet med mina tjejer och random människor. Se Ida skaffa nya vänner påväg mot hotellet och låtsas att hon antingen kommer från Norge eller Skåne. Sitta på balkongen och äta ost&kex med Josefin. Gå och lägga mig och vakna av att Kevin står på en stol och skriker på vår balkong och höra Fanny säga att hon bjöd in honom. Vill bråka med Josefin för att hon ligger i sängen brevid mig och slår mig och skriker. Vill sedan skratta så att jag får mina dödshostattacker.
JAG SAKNAR RHODOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0