SISTERS.

Kan ni förstå känslan av att ha bott med en person hela sitt liv som sedan flyttar till ett annat land. En person du tjafsat och skrattat med varenda dag i 16 år. Någon du vet att du alltid kan luta dig mot. Bara kunna gå ner en trapp för att få en kram eller prata med henne.
Nu måste jag ringa för att få prata och en kram blir svårt eller dyrt. Från att ha setts varenda dag i 16 år till att träffas ungefär 5 gånger per år. Har bott utan dig i ungefär 1,5 år nu och även om jag vant mig vid att behöva säga hejdå, så kommer det alltid vara lika jobbigt och svårt. Hur jobbigt det än är att vara utan dig så är jag så otroligt stolt över att du vågade ta steget och flytta helt ensam till ett annat land. Ingen är stoltare över dig än jag.
Du är den viktigaste personen i mitt liv och du är värd allt det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0