Älskar att resa

Idag har mamsen bokat hotell i London. Åh älskar den staden! Jag, mamsen och Lina som åker(som vanligt) den 19-23 November. Vi har det alltid så mysigt vi 3 och storasyster Rebecca. Längtar så mycket till att träffa henne. Även om man vänjer sig lite mer och mer av att hon inte bor här längre, så är det fortfarande jobbigt. De stunder när man verkligen behöver en syster att luta sig mot så är det verkligen skit jobbigt.. Jag saknar dig sys! Men hur många mil det än är mellan oss så vet jag att hon alltid finns där, jag älskar dig. 
MEN, 5 dagar i finaste staden med de 3 kommer bli så mysigt. Shoppa, äta goda middagar på mysiga pubar, fika på starbucks och bara gå runt och njuta. Och nästa gång jag åker dit är jag nog 18, WIHO! Kommer bli så jäääkla roligt när Rebb ska visa mig Londons nattliv!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0