Min Tisdag

Mina senaste dagar har spenderats inomhus. I min säng eller i soffan. Men äntligen har det slutat regnat, får väl se vad de blir för väder imorgon. Hoppashoppas på sol! Känner mig hängig och jätte trött nästan hela tiden, men det går nog snart över när förkylningen försvinner. Önskar att den här veckan spenderades på Peace&Love festivalen med några av mina vänner, hoppas ni har det hur bra som helst. Idag har jag spenderat tid med Emma, Fanny och Henrik. Efter det blev det mys med Melinda, vi började titta på filmen New years eve men det slutade med att vi satt och kikade resor. Vi längtar så otroligt mycket till Rhodos nu, vill iväg helst nu på en gång.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0