Mys vecka

Förra veckan när jag och mina vänner bodde här så var det så otroligt varmt på dagarna när vi låg ute och solade, så Henrik&Lovisa köpte en pool. Haha! Kan ha varit de bästa de gjort den veckan, guuuud så skönt det var att ligga i den på dagarna. I helgen flyttar jag hem till Lovisa, eftersom att då är de hennes tur att vara ensam hemma ett tag. Poolen kommer självklart stå på hennes gård då! Håller tummarna för finväder. 
Här kommer iallafall lite bilder från den senaste veckan
Skillnaden på mig och Lovisas färg? Haha... Det suger att inte kunna bli brun.. 
Jag blir istället röd som ni ser...
Efterrätten på cykelfesten
Cykelfesten avslutades med fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0