Älskade Sommarlov

Längesen jag bloggade... Har iallafall flyttat hem till Lovisa nu! Har det skit mysigt varenda dag med mina tjejer. Hjärtat åkte utomlands igår, så han ligger väl på stranden på Rhodos nu och har det bra medans jag sitter här och det regnar ute.. Ikväll kommer min storasyster till Sandviken, jag är helt ööööverlycklig! Hon kom till Sverige igår, men sov kvar i Stockholm inatt. Så ikväll kommer hon hit till Lovisa så ska vi och några av tjejerna bada jacuzzi. Kommer bli så mysigt. 
Imorgon har min fina Jossi födelsedags fest. Festa med världens bästa vänner, hur kul som helst!! 
Såg även filmen LOL igår (och idag..), min absoluta favoritfilm nu. Den var så otroligt bra och rolig, sen att Douglas Booth är med gör den ännu bättre. Huuuur snygg kille?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0