Mitt 2011

Januari:

Bokade en resa till Tunisien med min familj och min fina vän Nicole!

Var äckligt skoltrött men tog mig dit endå.

Februari:

Spenderade väldigt mycket tid med Henrik.
Bloggade typ ingenting heller, därför finns de inte så mycket om februari..

Mars:

Umgicks mycket med Nicole, längtade som galningar till utomlandsresan.

Var ute och gick mycket med Nicole när solen lös.

Var ännu skoltröttare än tidigare, men kämpade endå.

Festade med tjejerna.

Johanna fyllde 16 så vi firade henne.

Elin fyllde 16 och hade lokalfest. Jag träffade Emma för första gången på evigheter och var överlycklig.

Henrik och jag målade om mitt rum och gjorde det fint. Fick en ny tv också.

April:

En outfit bild från April.

Var på min första begravning..

Busade en massa på Spanskan med Agnes.

Gjorde min naglar fina inför mig och Lovisas 16 år fest.

Hade en av dom bästa födelsedagar i mitt liv. Solen var jätte varm, skolan stängde efter lunch av polisen så vi fick tidigare påsklov och jag var med världens bästavänner.

Min goda tårta.

Spenderade min födelsedags kväll på Liams altan med sång&gitarr spelande.

Hade en jätte mysig och varm dag i solen på ett tak med mina fina tjejer.

Åkte till Stockholm ett dygn med min fina storasyster, sov hos världens bästa släktingar.

Åkte till Stockholm med Nicole.

Maj:

Åkte på klassresa till Åland, hade det roligt med min gamla klass.

Myste utomhus i värmen.

Firade Ebba som fyllde 16 år. Här är jag och bästis Fanny på bild.

Köpte min första långklänning och älskade den.

Firade Agri som fyllde 16 år också, här är jag och bästis.

Juni:

Var mycket ute i solen och mina fräknar började komma fram.

Firade min bästaväns födelsedag med hennes familj och sen med fina vänner.

Hade skolasvlutning och gick ut 9an.

Var med mina fina vänner på skolavslutningskvällen.

Min fina fina storasyster tog studenten.

Umgicks självklart med världens bästavän.

Åkte till Tunisien med familjen och Nicole. Hade det gryyymt!

Juli:

Hade ett bra lov med hjärtat.
Min bästis åkte även utomlands och jag blev jätte deprimerad... Hade jätte tråkigt i en vecka!

Bästis, full och trött.

Killarna hade lite roligt och hängde upp Majas cykel i ett träd när vi var på Gunnars Udde.

En spårarkväll i Högbo.

Samma kväll som ovanför.

Åkte iväg till Öjarn och skulle tälta, hade en bra kväll. Ringde och väckte mamma vid halv 5 på morgonen, hon hämta oss, åkte hem och sov i min säng istället.

Åkte till Stockholm med pappa, syster, Henrik, Lena och Viktor som vi alltid gör. Hade det jätte mysigt och roligt, älskar att vara där! Världens bästa släktingar.

Här satt jag och väntade på att världens finaste Fanny skulle komma hem efter hennes vecka på Rhodos. Var helt överlycklig!!







Festade och firade Jossi som fyllt 16 år.

Min moster och Magnus köpte två hundvalpar, världens sötaste.

Augusti:


Tältade på en ö med fina vänner.

Åkte rätt så mycket båt med hjärtat och hans pappa, mysigt!

Hängde mcket i parken med bästis.


Badade och myste med tjejerna som vi alltid gör innan vi börjar skolan efter sommarlovet!


Festade hemma hos My&Fanny i gävle.

Hade börjat skolan i Gävle och bodde en vecka med Fanny i Gävle.

Firade 2 år med Henrik.

September:


Amanda eller Alva hade lokalfest och jag festade med mina fina.

Min storasyster flyttade till London som AuPair, och det var(är) skitjobbigt..

Gjorde min första bukett på Florist.

Festade i Kungsgården med fina tjejer.

Myste med fina vänner.

Fick en OnePiece av min syster, världens skönaste!!

Blev jätte nöjd över en bukett i skolan.

Hösten började komma på riktigt och jag blev sjuk..

Oktober:

Festade hemma hos Melinda med roligt folk.

Festade i Norrsätra en helg.

Festade i Norrsätra andra helgen i rad, det här är på Fredagen.


Festade även där på Lördagen.

Fick höstlov och var på 50 cent med Fanny.

Åkte till London med Mamma och Lina. Vi hälsade på världens finaste storasyster, shoppade och bara myste!

November:


Var på halloween fest hemma hos söta Wilma.

Pappsen tapetserade om mitt rum hemma hos honom.


Var på en till halloween fest i årsunda, hade jätte roligt med mina fina.

Promenad med Nicole och invigning av min nya Peak jacka.

Finaste Brynäs blev serieledare.

December:

Eric Saade uppträdde i valbo, jag och Fanny går in på bikbok och där är han.. Han stannar och kollar på oss och ler, sedan drar vakten iväg honom..

En mysig hockeykväll med Fanny och hennes lillebror.

Festade hemma hos Ebba med fina vänner.

Myste med älskling.

Hade en jätte mysig jul med familjen.

På Juldagen blev det fest hemma hos Jossi i min nya kavaj från London.

Mitt nyår spenderades med världens bästavänner. Först middag med några tjejer hos ebba och sen var vi hos Mathias!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0