Ett av de bästa sommarloven någonsin

Haha hade glömt bort att jag hade en blogg.. 
Upplever ett av de bästa sommarloven någonsin. Jag har så otroligt fina vänner och min bästa Henrik. Försöker att spendera så mycket tid det går tillsammans med mina närmsta. 
Nu är det NÄRA, på Onsdag går bilen mot Arlanda och sen flyget mot Rhodos!!!! Melinda och jag längtar såååå otroligt mycket. Ska bli så skönt med massa sol, bad, värme och fest. Älskar att jag har så jäkla roligt tillsammans med Mellpan också, den här resan kommer bli oförglömlig!!! 
 
Följ mig på Instagram istället, uppdaterar där lite oftare : karinfrida
 

Kommentarer
Postat av: Melinda

Älskar att den här resan kommer bli bäst!!!!

2012-08-06 @ 00:12:08
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0