Tisdag 6 September

Sitter hemma nu och myser i min OnePiece som jag har fått av världens bästa storasyster! Kom precis lite tårar när jag läste hennes kommentar på förra inlägget.. Saknade är så stor redan och jag vill bara ha jul nu, så att jag får krama henne och berätta att hon är världens bästa och finaste. Blir lite mycket "saknar storasyster" inlägg nu, men det är hur jobbigt som helst att behöva veta att jag inte kommer få träffa henne på 3 och en halv månad...

Idag i skolan så gjorde vi buketter, det var iallafall roligt. Sen fick vi sluta runt 2, skönt. Imorgon ska vi på typ studiebesök hos en frisör och någon som säljer brudklänningar och balklänningar! Torsdag&Fredag är vi lediga. HUUUR SKÖNT???

Roligaste iPhone spelet!!! (bild lånad från Google.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0