Juli

Åh! Mitt liv är bra igen. Min bästavän är äntligen hemma, den där veckan hon var borta kändes som flera hundra veckor. Sommarlovet rullar på, jag har fått veta vilket gymnasie jag kom in på, det blev florist. Precis som jag ville! Vädret är inte riktigt det bästa, menmen... Snart åker jag pappa och syster +några fina släktingar iväg till Stockholm till ännu mer underbara släktningar. Längtar redan!
Ikväll ska jag hem till moster för att träffa släkt ifrån Finland.. Sen hitta på något med mina finisar!
Min finaste och jag! Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Big sis

Ni är det finaste jag vet! <3



Längtar till nästa vecka! STHLM! PUSS

2011-07-06 @ 13:59:48
URL: http://rutigarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0