Rhodos ännu en gång

Idag saknar jag Rhodos lite extra mycket. Speciellt när tjejerna skickar massa bilder därifrån. Kan inte släppa dom där två veckorna, dom två bästa och roligaste veckorna i mitt liv. Vill vara där nu, på världens bästa ö med världens bästa människor. Mina tjejer och jag. Saknar att vakna upp med dom varenda morgon, ha roligt tillsammans på stranden, göra sig iordning på vårat hotellrum, äta middag tillsammans allihopa, förfesta på 101, vara ute hela nätterna och gå hem tidigt på morgonen. Ta ett nattdopp. Skratta. Tränga ihop oss och somna. Saknar att bo 5 personer i ett hotellrum för 3, ha så stökigt att vi tappar bort alla våra kläder och städerskorna hatar oss för att det inte går att städa. Jag vill tillbaka. Vi måste tillbaka nästa sommar. Vill tjafsa om småsaker och sedan skratta till vi får ont i magen. Vill sätta mig på huk och kolla åt höger eller vänster på Elin och säga "ja vi ska då fan inte till Miami" och se henne ramla ihop av skratt. Jag skulle kunna skriva en hel jävla bok om Rhoddan13. Ni är bäst tjejer och jag har verkligen upplevt världens roligaste resa, NÅGONSIN. Inget kommer slå detta. 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0