1460

Jag vet att jag har förstört mycket. Jag har förstört för dig och samtidigt så förstörde jag hela dig. Alla gånger vi skrattat, bråkat, skrikit på varandra, blivit sams igen, gråtit tillsammans, varit dum mot varandra och bett om ursäkt. Jag vill bara be om förlåtelse. Jag hoppas att du läser det här, tar åt dig och att du någon dag förlåter mig. Förlåter mig för allt jag gjort, så som alla gånger vi förlåtit varandra förut. Att du någon dag inser att betyder så otroligt mycket för mig. Du är som min familj. Du har varit det så länge jag kan minnas. Jag har alltid sagt att vad som än händer så vill jag alltid att vi ska hålla kontakten, vara vänner. Bara finnas i varandras liv. Jag vill att du någon dag ska kunna ringa mig för att prata skit, prata ut när du mår dåligt eller för att bara skratta tillsammans, som förr. Och jag förstår om den dagen är väldigt långt borta just nu. Men bara någon dag. Att du inser att det alltid kommer finnas ett "du&jag", även om det inte är vi. Du är min bästavän, även om du inte vill vara det just nu. Men jag tror det är bra att vi varken ses eller hörs på ett tag, jag måste tro på det. Och att senare någon gång så kan vi förstå varandra igen. Så som vi gjorde förut. Det slutar inte såhär, det vet jag. Jag tar på mig allt nu, jag vet att jag förstört dig. Det enda jag vill nu är att du ska bli ditt glada du igen, skratta och ha kul för det är du värd. Och glöm aldrig hur mycket jag bryr mig om dig.


Kommentarer
Postat av: Big sis

Du har världens största hjärta och det är omöjligt att inte älska dig min finaste.
Allt handlar bara om tid, det kommer att bli bra.
Be strong! Jag vet att du bryr dig och det vet h*n också <3
Om lite mer än en vecka så ses vi, äntligen! Jag älskar dig hun!

2013-07-02 @ 11:40:10
URL: http://rutigarooth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0