Framtid

Det finns en sak som jag tänker på minst 1 gång om dagen. London. Den finaste och mysigaste staden jag någonsin varit i. Blev förälskad första gången jag var där. Jag ser mig själv om ett år, bor och lever i den staden på riktigt. Tack världens finaste syster för att du gjorde det där valet för 2 år sen. Tack för att du valde att flytta och fick mig att inse att jag inte alls vill bo kvar i den här staden efter studenten. Hur mycket jag än saknar dig varenda dag, så är jag så otroligt glad och stolt över att du flyttade dit. Jag älskar dig så mycket och jag älskar den fina staden du bor i. Om lite mer än en månad ska du äntligen få visa mig lite mer av fina London, längtar så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0