Allt och ingenting

Jag har varit i London. Sjätte gången för mig på 2,5 år. Har haft den bästa helgen på väldigt länge. Det är helt sjuk hur mycket jag älskar den staden. Det var sååå mysigt att få umgås med syster igen. Längtar till jag får dela den staden med henne på heltid. Men snart så flyttar hon hem hit till Sandviken igen. När jag tagit studenten så är det planerat att vi ska flytta dit tillsammans. Iallafall, jag är så nöjd med allting nu. Äntligen mår jag sådär otroligt bra. Så bra som jag förut trodde var omöjligt. Det känns som om jag och mina tjejer kommer varandra närmare för varenda dag som går, min fina andra familj. 
Jag har även fått reda på att en av mina bästavänner ska bli mamma i mars och jag ska bli gudmor. Ska göra allt jag kan för att vara världens bästa gudmor, är så glad att mellpan valt mig för jag vet att vi alltid kommer finnas i varandras liv. Vi har känt varandra såå länge och har varit bästavänner sen första gången vi såg varandra. Jag är så himla glad och längtar så sjukt mycket efter den lilla prinsen. Det kommer bli så mysigt så nu får dom här månaderna gärna gå lite fortare. Säger bara såhär : LIVET






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0