My love

Det jag känner för dig är obeskrivligt. Jag kan inte förklara det i ord. I slutet av den här månaden har det varit du&jag i 2 år och 9 månader. Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans, och jag är glad att jag gått igenom det med just DIG. Även om vi tjafsar ofta så slutar det alltid med att vi skrattar, för du gör mig sååå glad. Att få vara nära dig slår ingen annan känsla. Jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig. Jag kanske är dålig på att visa det, men du vet hur mycket jag tycker om dig.

When I see your face there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile the whole world stops and stares for a while.
Cause, boy, you're amazing just the way you are.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0