Sisters are forever

Saknar min storasyster så mycket att jag spricker. Jag får såna här stunder ibland, då jag saknar henne som mest. Skulle verkligen ge allt för att bara få krama om dig och umgås med dig en heldag! Dom här månaderna, enda sen September har varit dom jobbigaste månaderna i mitt liv.. Jag har nästan aldrig uppskattat att ha dig hemma, men nu finns det ingenting som betyder lika mycket som att få träffa dig. När du flyttar hem igen så ska jag ta vara på den tiden som vi kommer att bo ihop. Jag älskar dig och du är verkligen världens finaste och bästa storasyster. Det finns ingen på den här jorden som bryr sig om mig lika mycket som du gör och det finns ingen annan som är så rädd om mig och vill mitt bästa som du.





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det finns ingen som kan få mig så orolig, så rädd, så arg eller så otroligt glad.

Det finns ingen som jag kan älska så högt, ingen annan än Du.

Det finns ingen som Du.

Världens vackraste!

2012-03-18 @ 18:38:24
URL: http://rutigarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0