En fin Onsdag

Idag har jag varit i skolan och hängt lite med Emmapemma som vanligt. Min eftermiddag spenderade jag med Melinda, hur mysigt som helst. Idag har det varit underbart väder, äntligen är det vår på riktigt!! Jag är riktigt trött just nu.. Men endå inte, är så jäkla lycklig över att brynäs tagit sig till semifinal!! Kommer nog inte kunna somna på ett tag, haha har ju en bästis som ringer och nästan gråter för att hon är sååååå lycklig. Sötaste Fanny, blir väl så när man är född brynäsare haha!
Imorgon är det iallafall Torsdag=praktik&sovmorgon. Även bara 2 veckor till jag, familjen&världens bästavän Fancy sticker iväg till London till storasyster. ÖVERLYCKLIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0