Helgen

Fredagen spenderades hemma hos Lovisa med några tjejer och One tree hill!! Bästa serien. Igår så var jag, Fanny och Amanda i Gävle och kollade när dom hyllade BIF på stortorget. SM GULD!!! Jag kan fortfarande inte fatta det.. På kvällen var vi hemma hos Ebba och hade spelkväll, vi hinner ju aldrig spela så många spel för alla börjar bråka för att vi har olika regler.. Haha! Det kom även en massa tårar när jag läste min fina storasyster blogginlägg, usch vad jag saknar dig!! Sov iallafall hos Emma med henne och Elin. Mys!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag saknar dig och jag saknar allt där hemma. Siggisen <3

2012-04-22 @ 23:47:04
URL: http://rutigarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0