Finaste Rebecca

Idag är en av dom värsta dagarna i mitt liv.. Har lämnat av min syster på flygplatsen och sagt hejdå. Hon har flyttat till London, hon ska jobba där i 1 år som AuPair! Förstår inte riktigt hur jag ska klara mig utan henne i 1 helt år.. Okej, vi kommer träffas till Jul då hon kommer hem och sen så ska vi förhoppningsvis åka dit i vår. Men det känns så overkligt. Tårarna bara rann och rann när vi kramades hejdå och dom fortsatte nästan hela bilresan hem.. Men nu ska vi skypa med varandra, sen ska jag sova. Skola imorgon!!
Jag har världens finaste och bästa storasyster!

Kommentarer
Postat av: BigSis

You and Me <3

2011-09-04 @ 23:42:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0