Fredag 27 Maj

Idag är det Fredag och jag har haft min sista skoldag på Murgårdsskolan. På ett sätt känns det som en stor lättnad, men på samma gång så sorgligt. Att aldrig mer sitta i samma klassrum som 9D... Usch! Men vi har ju endå några dagar kvar tillsammans, som bara kommer att bli roliga.
Nu på eftermiddagen har jag bara kikat på några avsnitt av One tree hill&tagit en powernap. Skönt! Ikväll ska jag hem till Agri, han har fyllt år så han ska ha lite party. Kommer säkert bli roligt, ska möta upp Fanny snart. Sen ska vi äta och fixa oss tillsammans.
Jag i min långklänning!

Kommentarer
Postat av: melinda

Fan vad fin du är i den! :D

2011-05-29 @ 22:29:30
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0