9D

Har inte bloggat på evigheter....
Åland var iallafall mysigt, hade det bra med min klass. Även om jag aldrig stått min klass nära så kommer jag sakna dom nu efter skolavslutningen!! Inte ens en månad kvar, sen är det över.
Sen jag kommit hem från Åland så har jag bara hängt ute med världens bästa vänner i det underbara vädret, även pluggat.. Måste göra det nu, inför sista betyget i grundskolan. Underbart underbart underbart. Känslan går inte att beskriva, ÄNTLIGEN.
Nu ska jag träffa älsklingen, mys!
Vi knäppte spexfoto idag i skolan, vår klass hade "våra egna personligheter".. Jag blev utvald till en "mode ikon"! Orkade inte klä mig så speciellt.. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0