1 Juni

Idag är det Onsdag, vilket betyder att om precis en vecka idag så går jag ut nian. Kommer stå där i mina fina klänning med en massa blommor runt min hals och skratta med världens finaste vänner. Kommer krama mina klasskamrater hejdå, dom som inte ens längre är mina klasskamrater då... En väldigt konstig känsla. På Tisdag är det avslutningsmiddag med alla nior, det är det enda vi har kvar tillsammans.
Men nu ska jag ha långhelg, finfint! Startar den här långhelgen med att vaxa benen, ooosch. Är nervös. Ska möta Fanny först, sen till fina Melinda för att vaxa benen.
Kommer bild på avslutnings klänningen, LOVAR!
Bilder från i Fredags. Min fina underbara bästis Fanny och jag, tack för att du är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0