Finaste

Det finns en person som jag är så stolt över, hon är som en förebild för mig och jag är så otroligt glad över att jag har henne i mitt liv. Det är min storasyster Rebecca! Jag är så stolt för att hon vågat tagit steget och flyttat helt ensam till ett annat land. Även om jag oftast önskar att hon fortfarande bodde hemma, saknar henne så otroligt.. Även fast det enda vi gör är tjafsar! Men äntligen på Fredag så ses vi, längtar tills jag står där på Arlanda och väntar på att få krama om dig!!


Kommentarer
Postat av: reb

Stjärnan i mitt liv! Snart ses vi, jag ska krama dig till jag dör! PUSS

Just nu är mitt största problem, tågbiljett, att få plats i resväskan och vad jag ska ha på mig på fredag... PUSS

2011-12-20 @ 21:55:58
URL: http://rutigarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0