Min helg

Har gått och blivit sjuk..... Sista veckan på sommarlovet, börjar nästa Måndag alltså den 22 Augusti! Är sååå nervös för att börja på gymnasiet.
Igår kväll var vi hos Andreas, alla mina favoriter var där. Kvällen slutade tidigt för mig och bästis, gick hem till mig och myste. Lite senare kom hjärtat och vi kollade på andra avve och tog hand om varandra, båda två är lika sjuka... Usch har världens hosta, ont i halsen och har nog lite feber idag också..
Idag har jag varit på dop, min kusins son Liam döptes. Så sött! Orkade inte åka iväg på fikat som är nu, så är bara hemma och tar det lugnt nu. SKÖNT! Ikväll får vi se om jag orkar göra något.. Annars blir det bara en lugn kväll!
Mina fina tjejer och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0